HTML

Blogszabadság

Friss topikok

  • donki: Gratula! Látom nálatok is "boszorkányosan" alakulnak a dolgok. A polgármesteri "jó példa", követen... (2009.05.27. 16:05) 4.
  • Walter Melone (törölt): Köszönettel felhasználtam, igaz az avataromban. Ha esetleg ez nem egyezik az elképzeléseitekkel, s... (2009.05.17. 16:10) Kiállsz a blogszabadság mellett?
  • donki: A néhány helyi politikus, vagy az annak látszó élőlény, úgy tűnik egy védett állatfaj. Legalábbis ... (2009.05.06. 09:23) Blogszabadság

Ez lesz az ötödik?

Bejó Gábor 2009.06.03. 20:19

Akár fogadhatnánk is rá! 

Hosszas vajúdás után ma megszületett a riport Meggyes Tamás esztergomi polgármester, fideszes országgyűlési képviselő feleségével. 

Kui Rózsa az elmúlt tíz évről és egy tanú kihallgatási jegyzőkönyvről is beszél benne.

A jegyzőkönyv egy részletét idézném, az évszám: 2004. : 

„április 9-én összeszólalkoztak valamin. Meggyes fogta magát, és ezután elment moziba. (…) Rózsa a kulcsot, mivel összevesztek, bent hagyta a zárban, és nem akarta beengedni este.(…) Ezután én akkor tudtam beszélni a Rózsával, amikor a Meggyes elment dolgozni. Akkor mondta nekem, hogy őt akkor este ismét bántalmazta a Meggyes, és közben, hogy ne legyen zaj, egy párnát nyomott az arcára. Mondta a Rózsa, hogy neki halálfélelme volt, azt hitte, hogy meg fog fulladni, meg fog halni. (…) A lakásba a Meggyes úgy jutott be, hogy elment a Tescoba, és ott vett egy feszítővasat, és azzal nyitotta ki az ajtót. (…) Amikor bement, akkor rögtön nekiesett a Rózsának, és bántalmazta. Én szombaton, az eset után láttam azt, hogy a bal arcán van egy vörös folt, és kicsit be volt dagadva is. Ez véleményem szerint egyértelműen egy ütés következménye. (…) Ez az egész azért durva, mert Meggyes Tamás mindezt a gyerekek előtt teszi. (…) Én azért mondtam el mindezt, mert ez nem mehet így tovább, ilyet nem lehet gyerekek előtt csinálni, féltem a Rózsát meg a gyerekeket, nem akarom, hogy valami baj legyen. A Rózsa viszont ezeket nem meri elmondani, mert fél a Meggyestől.”

A teljes cikk a szeretgom.hu oldalon olvasható. 

Címkék: interjú családon belüli erőszak meggyes tamás szeretgom bejó gábor kui rózsa asszonyverés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogszabadsag.blog.hu/api/trackback/id/tr41162043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása